DIANNA FASHION-KUPAĆI KOSTIMI I SPORTSKA OPREMA MADE IN NOVI SAD
Dianna Fashion je kompanija osnovana pre samo 3 godine u Novom Sadu. Fokus poslovanja je proizvodnja kupaćih kostima, sportske opreme, donjeg veša, spavaćica i pidžama. Izvozno je orijentisana ali sopstveni program prodaje i u maloprodajnim objektima u Novom Sadu i putem interneta
Interesantnu priču sa Aleksandrom Kosovcem, CEO Dianna Fashion, započinjem kontatacijom da mi nije ni najmanje čudno da je na čelu kompanije-Muškarac. Mišljenja sam da upravo pripadnici jačeg pola znaju koje (ne)pravilnosti treba sakriti, odnosno naglasiti jednim pogledom na lepotu ženskog tela. Uostalom, ni svetske modne kuće nisu pogrešile kada su u menadžment postavile muškarce sa istančanim ukusom za lepotu.
O KOMPANIJI
Vlasnik kompanije dugo godina radio je u Italiji i SAD. Ostvarene poslovne karijere u svetu, vraća se u rodni grad pre nekoliko godina. Iako nije radio u modnoj industriji, pokretanje proizvodnje kupaćih kostima i drugih krpica bio je izazov. Kako kaže, hteo je da proba.
Ušavši u fabriku, prvo što primećujem su radnice koje sede za mašinama maksimalno koncentrisane na posao koji obavljaju. Ljubazni domaćin, upoznaje me sa njima i konstatujemo da u kompaniji rade isključivo žene. Svaka od njih, prošla je školu šivenja i to je uobičajena procedura prilikom zapošljavanja u Dianna Fashion.
Savremene mašine i automatizacija procesa proizvodnje olakšavanju put do završetka izrade svakog artikla.
Dianna Fashion svoje proizvode izvozi u zemlje Evropske unije i Rusku Federaciju. Pored već navedenog asortimana, kompanija proizvodi i kompresivne grudnjake. Prilikom izrade, najčešće koriste pamuk u kombinaciji sa elastinom. Materijali su sertifikovani tako da ne postoji opasnost po zdravlje.
Prateći trendove, Dianna Fashion učestvuje na manifestaciji Fashion Week gde posetiocima predstavlja najnoviju liniju kupaćih kostima i ostale trikotaže.
Smatraju da je tekstilna industrija delatnost koja može da formira veći broj radnih mesta i neopravdano je zapostavljena na ovim prostorima. U tom smislu, plan je da razviju poslovanje i povećaju broj zaposlenih, prevashodno mladih ljudi, kojima posao i mogućnost razvoja karijere vraća dostojanstvo i poverenje u lokalnu zajednicu.
Govoreći na temu vizije, Aleksandar kaže da će ona će ići u pravcu pozicioniranja na domaćem i stranom tržištu modernim dizajnom, kvalitetnim materijalima i kvalitetnom izradom kao i širokom lepezom proizvoda, koji zadovoljavaju i najzahtevnije kupce. S tim u vezi, uskoro planiraju otvaranje još jedne prodavnice u Jevrejskoj ulici u Novom Sadu.
Ponudu modela za 2019. godinu pogledajte klikom na link OVDE.
Foto:Dianna Fashion
EDGARDO OSORIO I MAGIJA ŽENSKIH CIPELA
Kako kaže, cilj mu je da dizajnira seksi i udobnu žensku obuću, za šta je bio nagrađivan u više navrata od strane Harpers Bazara, Mari Kler-a, Elle-a
Za manje od 8 godina, italijanski brend Aquazzura postao je sinonim za elegantnu, sofisticiranu i udobnu žensku obuću. Njihove cipele mogu se kupiti u 300 prodavnica i 58 zemalja širom sveta. Da kreativni direktor kompanije Edgardo Osorio nije samo menadžer već kreator (u pravom smislu te reči) možemo se uveriti i kroz pažljivo osmišljen enterijer namenjen prodaji ženskog fetiša.
AQUAZZURA NA VERIDBI I VENČANJU MEGAN MARKL
Ovaj Kolumbijac, koji živi na relaciji Majami-London, kompaniju je osnovao 2011. godine kada mu je bilo samo 25. Prethodno je završio koledž za modu i sarađivao sa brendovima kao što su Salvatore Feragamo i Roberto Kavali. Kako kaže, cilj mu je da dizajnira seksi i udobnu žensku obuću, za šta je bio nagrađivan u više navrata od strane Harpers Bazara, Mari Kler-a, Elle-a.
Ceni saradnju sa influenserkama pa i ne čudi što njegove modele nose Olivija Palermo, Popi Delavinj, Klaudija Šifer. S druge strane, Aquazzura je jedan od omiljenih brendova vojvotkinje od Saseksa, Dženifer Lorens, Nikol Kidman, Rijane.
Raznovrsne, šarene, za dan i noć-njegove cipele nosive su u gotovo svim prilikama.
Foto:Aquazzura.com
TRENDI NAOČARE ZA SUNCE 2019.
Proleće samo što nije zakucalo na naša vrata, pa bi valjalo razmisliti kako izgledaju naočare za sunce koje će se nositi ove sezone
Neki od predloga su naočare sa staklima u boji, odlične lenonke, ili one sa crvenim ramovima.
ŠTA PREDLAŽU MODNE KUĆE?
Modni kreatori plasirali su svoje modele aksesoara. Uopšteno govoreći, nosi se sve: od predimenzioniranih modela do čuvenih “lenonki”. Moderna su stakla u različitim bojama, ramovi varirajućih debljina ali i oblika.
Foto:Vogue, Livingly, glowsly.com, Unsplash
SKANDAL TRESE DIOR: KOPIRALI RUMUNSKU NARODNU NOŠNJU
Modna imperija Kristijana Diora prethodnih meseci bila je na meti kritičara-zbog plagijata. I to nije ništa novo imajući u vidu manjak inspiracije a “višak” želje za profitom
Poslednji u nizu bili su komadi kaputa i prsluka čije kreacije neodoljivo podsećaju na rumunsku narodnu nošnju. U pitanju je garderoba čija cena prelazi desetine hiljada USD. Jarke boje i dezeni su gotovo identični onima koji se kreiraju u regiji Bihor.
DIOR NIJE PRVA MODNA KUĆA KOJA PLAGIRA TRADICIONALNU NOŠNJU NARODA ŠIROM SVETA. LUJ VITON I VALENTINO URADILI SU ISTO
U ČEMU JE ZAPRAVO PROBLEM?
U Bihoru ističu da nije fer koristiti narodnu tradiciju i predstaviti je kao deo najnovije kolekcije modnih kuća širom sveta.
Bilo bi sasvim u redu da, ukoliko im se već ne vraća deo novca za krađu svojine, u promotivne aktivnosti bude pomenuto da je u pitanju rumunska narodna nošnja. Na taj način, bile bi afirmisane rukotvorine odnosno stari zanat ove zemlje koji je u izumiranju.
Rumunski modni časopis Beau Monde odlučio je da stane na put onima koji plagiraju rumunsku narodnu nošnju, te je uz pomoć lokalnih zanatlija pokrenuo modnu liniju Bihor Couture.
Bihor Couture je definitivno bio atrakcija Fashion Week-a u Parizu. Kako kaže jedna od učesnica, uopšte joj nije bilo hladno za razliku od ostalih učesnica manifestacije. To duguje činjenici da su u pitanju isključivo prirodni materijali od kojih je izrađena autentična garderoba.
Foto: FB/La blouse roumaine
NOJEVO PERO, PVC, KRISTALI, PATIKE, PAPUČE-NAJ OBUĆA ZA VENČANJE 2018.
Većina nas složiće se u činjenici da kodeks oblačenja u svečanim prilikama nije ono što je bio godinama unazad. Naročito kada su u pitanju važni datumi u životu
Nakon venčanice, na red dolaze njihovo veličanstvo-cipele. Ali i patike, papuče…
Tako današnje “mlade” više ne biraju isključivo bele cipele za njihov najvažniji dan u životu. Na tržištu se pojavila obuća plavih tonova, pa i metalik koja je sasvim prihvaćena u modnim krugovima. I ne samo to, već su i mokasine zauzele visoku poziciju ove liste.
U nastavku teksta pogledajte najtraženije modele obuće za venčanje.
Foto:harpersbazaar.com
KANAĐANKE-ŠETNJA DUGA 45 GODINA
Istorija ove američke kompanije počinje davne 1952. godine kada je Nejtan Švarc kupio polovinu Abington Shoe Company
Nekoliko godina proizvodili su obuću za potrebe drugog proizvođača da bi samo 3 godine kasnije upravo Nejtan postao 100% vlasnik preduzeća.
“Inovativni pristup izrade cipela brizganjem”
Deset godina kasnije, kompanija je počela da izrađuje obuću koja je prilagođena svim vremenskim uslovima. Krajem 60-ih, sele u Nju Hempšir gde im je i danas sedište. The Abington Shoe Company menja naziv u The Timberland Company 1973. godine. Punu popularnost, Timberlend stiče 80.-ih godina prošlog veka kada grade još jednu fabriku u Tenesiju.
Izvoz je počeo za Italiju, nakon toga i širom sveta. Danas, ova kompanija prodaje i torbe, satove, garderobu.
“Od radne američke obuće do najpoznatijih cipela na svetu”
Zahvaljujući dobrom prodajnom timu, cipele su postale jedan od sinonima repa i urban look-a.Kompanija danas sarađuje sa zvezdama poput Farel Vilijamsa, Džastina Timberlejka, i drugih. Savremene tehnologije, omogućile su ljubiteljima kanađanki da sami dizajniraju izgled obuće. Posetom sajtu proizvođača, možete eksperimentisati bojama.
Foto:Timberland
KOMBINEZON I BICIKISTIČKI ŠORTS -HIT SEZONE
Primećujemo da su u prvom planu lepršavi krojevi i lagani materijali. Moda više nije “stroga” kada su u pitanju krojevi
U Milanu je nedavno održana modna revija na kojoj su predstavljeni trendovi za proleće/leto 2018. godine. Modna kuća Versace, odlučila se varijantu garderobe živih boja nešto sofisticiranijih krojeva. Romantični karneri vraćaju se na ulicu, perje takođe.
Down to earth, odnosno pastelne boje rezervisane su za poslovne prilike ali i izazovne haljine.
Žuta boja svih nijansi će takođe biti favorit.Popularno nazvana Golden child, daće dozu živosti proleću. Ima logike.
Poznati biciklistički šorts iz 90-ih biće detalj koji bi mogao lepo da upotpuni i nešto poslovniju garderobu. Kombinacija košulje i mantila sa slike sa biciklističkim pantalonama daje utisak sportske elegancije.
Mlada Kaia Gerber je devojka kojoj odlično pristaje linija nazvana Hippie Chicks. Mladost, šarolikost boja i neobavezni komadi garderobe opisuju modu rezervisanu za hipsterke.
I, za sam kraj kreatori za narednu sezonu lansirali su modele koji podsećaju na radničku odeću i nazvali je Utility Worker. Uz popularne kanađanke, mogla bi biti odličan spoj.
Foto: elle.com, vogue.it, tomandolorenzo.com