Zabava

ŠTA KRIJE NOVI LOGOTIP ANIMAL PLANET-A?

sta-krije-novi-logotip-animal-planet-a

Sada već davne 1996. godine,  televizijski kanal Animal Planet počeo je sa prikazivanjem dokumentaraca o životinjama 

Danas je Animal Planet dostupan u više od 360 miliona domova i 205 zemalja širom sveta. Misija programa je emitovanje visoko kvalitetnog sadržaja koji će ljude upoznati sa životinjama i na taj način stvoriti bliskost sa  njima. Jedan od najnovijih projekata je emisija Crikey! It’ s the Irwins.

Ribrend Animal Planet-a potpisuje njujorška kompanija Chermayeff & Geismar & Haviv koja je realizovala vizuelni identitet NBC-ja, US Open-a, Mobil-a, WTA Tour-a …

Prema mišljenju menadžmenta,  stari slon bio je više literarno izdanje  kralja životinja, dok je nova verzija femili frendli varijanta poput kučeta i “manje je agresivan” (šta god to značilo…).

KOMENTARI JAVNOSTI

Komentari koje sam pročitala na internetu uglavnom su negativni i odnose se na sledeće:

  • Loše renderovana ikonica (naročito noge slona);
  • Boje nemaju veze sa prirodom (plava, bela);
  • Tipografija slova A nedorečena;
  • Slonu nedostaje “vrat”;
  • Iritirajući zvuk džingla…

Sve je stvar ukusa, pa tako se meni čini da je AP postao manje ozbiljan televizijski kanal i imam utisak da gledam crtani film. A, to je valjda i bio cilj kreatora vizuala.

Foto:www.cghnyc.com

Podeli:
error: Content is protected !!