Izgradnja još jednog šoping centra u Beogradu, Srbiji će doneti nove brendove ali i LEED Gold/Platinium standarde zelene gradnje kojima se vodila kompanija GTC. Biće to posebno iskustvo, imajući u vidu jedinstveni ambijent u kojem ćemo zaista uživati. I zasigurno kupiti nešto što nam možda i nije prioritet 🙂
Šalu na stranu, posetioci Ada Mall-a će na jednom mestu, između ostalog, moći da kupe kvalitetnu prirodnu kozmetiku, čuvene Lee Cooper-ice i simpatične italijanske krpice čije se prodavnice po prvi put otvaraju u Srbiji 24. maja.
U želji da čitaoce sajta upoznam sa novim mestom kupovine u glavnom gradu Srbije, razgovaram sa Jelenom Vučković, lizing menadžerom kompanije GTC. Prema njenim rečima, ambijent mola krase tri prostrane terase dekorisane posebnim biljnim vrstama.
Za početak, možemo li reći neke informacije u vezi sa specifičnom arhitekturom samog objekta kao i standardima kojima ste se vodili prilikom izgradnje?
Inspiracija za ovaj projekat svakako je bila neverovatna lepota Ade Ciganlije, koja ga okružuje. Poput nje, Ada Mall je vedar, prirodan, živ i jedinstvenog oblika kojim je samo upotpunio ovaj jedinstveni ambijent. Ono što je posebna zanimljivost jeste da je Ada do te mere oduševila arhitekte, da su ceo središnji deo centra napravili upravo u obliku jezera.
Što se standarda tiče, važno mi je da naglasim da je Ada Mall projektovan u skladu sa LEED Gold/Platinium standardima zelene gradnje i biće tako i izveden. Koristimo najnovije materijale i opremu koji su u skladu sa svim domaćim i internacionalnim standardima.
Na projektu je bila angažovana i čuvena kompanija Energoprojekt koju znamo kao svetski brend u sektoru građevine. Koliku težinu celoj priči daje njihovo uključivanje u Ada Mall?
Na projektu je generalno angažovan najkvalifikovaniji tim eksperata za gradnju i projektovanje. Veoma smo ponosni na stručnjake koje smo okupili da od Ada Mall-a stvore ono što će posetioci moći da vide na otvaranju krajem maja. Prethodni period bio je veoma kompleksan i izazovan period gradnje koji je uspešno priveden kraju zahvaljujući velikom zalaganju celog tima i svih naših saradnika.
Šta je ono što Ada Mall izdvaja od ostalih tržnih centara u Beogradu?
Mislim da je dovoljno da ga pogledamo i da nam odmah bude jasno da zahvaljujući neverovatnom dizajnu i predivnoj lokaciji Ada Mall ne liči ni na jedan drugi šoping centar u regionu. Posedujemo prestižne sertifikate zelene gradnje, a ceo mol napravljen je od prirodnih materijala, tako da obezbeđuje mnogo dnevnog svetla i dosta zelenih površina u samoj zgradi, što ovaj projekat čini jedinstvenim.
Ada Mall pruža mnogo više od same kupovine, on omogućava kompletno iskustvo – odmora, zabave, druženja, rekreacije i šopinga. Krase ga tri prostrane terase dekorisane posebnim biljnim vrstama.
POGLED NA JEZERO UZ ČAŠU VINA I UKUSAN ZALOGAJ, ZAISTA JE NEŠTO ŠTO NE ŽELITE DA PROPUSTITE U BEOGRADU
Možemo li navesti neka od imena svetskih brendova koji će imati svoje poslovnice u Ada Mall-u?
Veoma pažljivo smo birali brendove koje ćemo predstaviti u Ada Mall-u, tako da se naša ponuda razlikuje od drugih ali da ujedno budu dostupni i brendovi za koje se pokazuje najviše interesovanja na domaćem tržištu. Od imena koja će se pojaviti prvi put u Srbiji tu su:The Body Shop, Piazza Italia, Lee Cooper, Kiehl’s…
Oni koji svakako privlače najviše pažnje su i Starbucks, Cropp, Mojito, House, Sinsay i drugi. A posebno smo ponosni na food brendove koji se prostiru celim trećim spratom i našim premium food cout-om Merkada.
Svečano otvaranje za posetioce biće 24. maja. Na dan otvaranja sve posetioce Ada Mall-a očekuju posebne šoping pogodnosti, brojne aktivacije i iznenađenja.
Radno vreme Ada Mall-a biće od 10-22 časa, a parking se neće naplaćivati. Pešački ulazi u centar nalaze se u Radničkoj i Visokoj ulici, dok će automobilima moći da se uđe iz Paštrovićeve i Visoke ulice.
Vidimo se 🙂
Foto:Ada Mall