Dianna Fashion je kompanija osnovana pre samo 3 godine u Novom Sadu. Fokus poslovanja je proizvodnja kupaćih kostima, sportske opreme, donjeg veša, spavaćica i pidžama. Izvozno je orijentisana ali sopstveni program prodaje i u maloprodajnim objektima u Novom Sadu i putem interneta.
Interesantnu priču sa Aleksandrom Kosovcem, CEO Dianna Fashion, započinjem kontatacijom da mi nije ni najmanje čudno da je na čelu kompanije-Muškarac. Mišljenja sam da upravo pripadnici jačeg pola znaju koje (ne)pravilnosti treba sakriti, odnosno naglasiti jednim pogledom na lepotu ženskog tela. Uostalom, ni svetske modne kuće nisu pogrešile kada su u menadžment postavile muškarce sa istančanim ukusom za lepotu.
O KOMPANIJI
Vlasnik kompanije dugo godina radio je u SAD. Ostvarene poslovne karijere u svetu, vraća se u rodni grad pre nekoliko godina. Iako nije radio u modnoj industriji, pokretanje proizvodnje kupaćih kostima i drugih krpica bio je izazov. Kako kaže, hteo je da proba.
Ušavši u fabriku, prvo što primećujem su radnice koje sede za mašinama maksimalno koncentrisane na posao koji obavljaju. Ljubazni domaćin, upoznaje me sa njima i konstatujemo da u kompaniji rade isključivo žene. Svaka od njih, prošla je školu šivenja i to je uobičajena procedura prilikom zapošljavanja u Dianna Fashion.
Savremene mašine i automatizacija procesa proizvodnje olakšavanju put do završetka izrade svakog artikla.
Dianna Fashion svoje proizvode izvozi u zemlje Evropske unije i Rusku Federaciju. Pored već navedenog asortimana, kompanija proizvodi i kompresivne grudnjake. Prilikom izrade, najčešće koriste pamuk u kombinaciji sa elastinom. Materijali su sertifikovani tako da ne postoji opasnost po zdravlje.
Prateći trendove, Dianna Fashion učestvuje na manifestaciji Fashion Week gde posetiocima predstavlja najnoviju liniju kupaćih kostima i ostale trikotaže.
Smatraju da je tekstilna industrija delatnost koja može da formira veći broj radnih mesta i neopravdano je zapostavljena na ovim prostorima. U tom smislu, plan je da razviju poslovanje i povećaju broj zaposlenih, prevashodno mladih ljudi, kojima posao i mogućnost razvoja karijere vraća dostojanstvo i poverenje u lokalnu zajednicu.
Govoreći na temu vizije, Aleksandar kaže da će ona će ići u pravcu pozicioniranja na domaćem i stranom tržištu modernim dizajnom, kvalitetnim materijalima i kvalitetnom izradom kao i širokom lepezom proizvoda, koji zadovoljavaju i najzahtevnije kupce. S tim u vezi, uskoro planiraju otvaranje još jedne prodavnice u Jevrejskoj ulici u Novom Sadu.
Ponudu modela za 2019. godinu pogledajte klikom na link OVDE.
Foto:Dianna Fashion