Biznis, Moda

BLOG GOST: ALEKSANDAR KOSOVAC, DIANNA FASHION

blog-gost-aleksandar-kosovac-dianna-fashion

Dianna Fashion je kompanija osnovana pre samo 3 godine u Novom Sadu. Fokus poslovanja je proizvodnja kupaćih kostima, sportske opreme, donjeg veša, spavaćica i pidžama. Izvozno je orijentisana ali sopstveni program prodaje i u maloprodajnim objektima u Novom Sadu i  putem interneta. 

 

Interesantnu priču sa Aleksandrom Kosovcem, CEO Dianna Fashion,  započinjem kontatacijom da mi nije ni  najmanje  čudno da je na čelu kompanije-Muškarac. Mišljenja sam da upravo  pripadnici jačeg pola znaju koje (ne)pravilnosti treba sakriti, odnosno naglasiti jednim pogledom na lepotu ženskog tela. Uostalom, ni svetske modne kuće nisu pogrešile kada su u menadžment postavile muškarce sa istančanim ukusom za lepotu. 

O KOMPANIJI

Vlasnik kompanije dugo godina radio je u SAD. Ostvarene poslovne karijere u svetu, vraća se u rodni grad pre nekoliko godina. Iako nije radio u modnoj industriji, pokretanje proizvodnje kupaćih kostima i drugih krpica bio je izazov. Kako kaže, hteo je da proba.

Ušavši u fabriku, prvo što primećujem su radnice koje sede za mašinama maksimalno koncentrisane na  posao koji obavljaju. Ljubazni domaćin, upoznaje me sa njima i konstatujemo da u kompaniji rade isključivo žene. Svaka od njih, prošla je školu šivenja i to je uobičajena procedura prilikom zapošljavanja u Dianna Fashion. 

Savremene mašine i automatizacija procesa proizvodnje olakšavanju put do završetka izrade svakog artikla.

 

Dianna Fashion svoje proizvode izvozi u zemlje Evropske unije i Rusku Federaciju. Pored već navedenog asortimana, kompanija proizvodi i kompresivne grudnjake. Prilikom izrade, najčešće koriste pamuk u kombinaciji sa elastinom. Materijali su sertifikovani tako da ne postoji opasnost po zdravlje. 

Prateći trendove, Dianna Fashion učestvuje na manifestaciji Fashion Week gde posetiocima predstavlja najnoviju liniju kupaćih kostima i ostale trikotaže. 

Smatraju da je tekstilna industrija delatnost koja može da formira veći broj radnih mesta i neopravdano je zapostavljena na ovim prostorima. U tom smislu,  plan je da razviju poslovanje i povećaju broj zaposlenih, prevashodno mladih ljudi, kojima posao i mogućnost razvoja karijere vraća dostojanstvo i poverenje u lokalnu zajednicu.

Govoreći na temu vizije, Aleksandar kaže da će ona će ići u pravcu pozicioniranja na domaćem i stranom tržištu modernim dizajnom, kvalitetnim materijalima i kvalitetnom izradom kao i širokom lepezom proizvoda, koji zadovoljavaju i najzahtevnije kupce. S tim u vezi, uskoro planiraju otvaranje još jedne prodavnice u Jevrejskoj ulici u Novom Sadu. 

Ponudu modela za 2019. godinu pogledajte klikom na link OVDE.

Foto:Dianna Fashion

Podeli:
error: Content is protected !!